Sunday, November 20, 2016

Anugerah kedua ku...

Alhamdulillah...bertemu kita sekali lagi dalam blog syok sendiri iaitu firdausology...sejak dua menjak ni aku memang dah jarang giler utk update blog aku ni sbb mcm2 komitmen lain yang perlu ditumpukan...dapat2 pulak pas kawen...lagi lah byk tanggungjawab...Ok lah..arini aku nk kongsi gembira dengan korg semua...dalam diam-diam aku xupdate blog, maka lahirlah anak kedua aku..so korg dh tau ler kan aku bz watpe smp xupdate blog??muahahahahahawau jer aku ni....


Anak pertama aku 2tahun lepas seorang puteri dan pada tahun ni kami dikurniakan seorang putera seberat 3.1 kg...tempat lahir sama mcm akak dia iaitu di Hospital Besar Melaka...dilahirkan pada jam 2.22 pagi bersamaan hari Rabu 5hb Oktober 2016...kami telah memberi putera kami ini dengan nama Aliff Rizqin bin Mohd. Firdaus. 


Oklah..aku dh xtau nak citer ape ttg anak kedua aku ni kt korang...so, aku just dpt belanja gambo n vid dia je lah..semoga korang enjoy dan doakan kebahagiaan dan kesejahteraan kami sekeluarga.


Senyum dia dalam dakapan papa nyer...


Video hari 1st di HBM...

Doakan agar gambar berdua ni akan menjadi gambar berlapan ke, bersembilan ke...xpun berdua belas pun ok gak...ahakzzzzzz

No comments:

Post a Comment